Tvåhundrade...

...inlägget!!! Det tillägnas dig Jessika :-) Hahaha...ja, det låter kanske konstigt för dom vissa som läser detta. Men jag vet Jessika förstår. Tvångstankar...hahaha!!!
Hade ju övernattningsgäst för första gången här på Orana och vi hade det jättemysigt. Gick långpromenad i snön och jag skulle såklart visa samma "väg" som jag visade Kussen. Fast denna gången va det jag (!) som va som en orolig mamma när Jessika gick där hon gick. Fast det berodde mest på hennes stackars knän som är ganska "förstörda/skadade" :-( Sen blev det mycket prat, godisköp i Vä (såklart) och filmtittande före läggdax. Sen låter jag bilderna tala för sig själv lite.
Tack Jessika för att du gjorde min dag så himla bra

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej Sandra!

Vad roligt att hitta dig här i bloggvärlden, såg att du hade kommenterat i Amelies blogg så blev lite nyfiken. :P Du kanske inte vet vem jag är, men var ute på Orana någon gång förra veckan och var i stallet. Har ju bott på Orana innan, nu är jag i eftervård. Vi gick förbi varandra i huset men jag var på för dåligt humör för att hälsa. ;) Sorry för det. Hoppas du trivs på Orana! Vilka är dina terapeuter? Kram till dig! <3

2010-01-22 @ 13:21:39
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Tiger

hon har världes bästa terpeuter. (sa jag till cornelia) och det är verkligen säkrast att ha bxyorna nedstoppade! ojoj, annars kommer Snusprillan! Kramar till dig!

2010-01-22 @ 14:54:00
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Och Tiger, hon är ju som hon är... ;)

sv: Vet hur svårt det är att vara ny. Usch & fy. Men du verkar klara det mycket bättre än jag gjorde. :P Kram till dig!

2010-01-22 @ 19:31:38
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Krullan

Haha, skrattade när jag läste detta. Nu vet du kanske hur JAG kände mig när du gick där på de smala "egengjorda" gångarna. USCH! Fast kul var det....



Jag vill verkliiiigen komma upp snart. Längtar efter lugn och ro, speciellt nu när jag är sjuk...

Saknar dig hjärtat. PUSSAR

2010-01-23 @ 00:16:55
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tronde

Skruttan!! Vad fin du är:) och vilka underbara små råttisar! jag ska fixa så jag kan komma upp över en helg snart! saknar dig otroligt mycket och tänker på dig varje varje dag!! massa kärlek till dig!!

2010-02-08 @ 20:41:01

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0