Barn på nytt...

...ja, det kan man väl säga jag varit idag =)
Kussen min va på besök och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Det är något visst med oss ibland. Vi kan skratta så vi får kramp i magen...för inte så roliga saker om man säger så...haha...fast vi va ganska trötta så det kan va en bidragande orsak till vårt fnitter.
Vi gick en promenad och jag skulle tvunget gå en runda jag gick igår, vilket innebar att vi lämnade stigen och följde en bäck. Caroline va lite rädd eftersom jag nämnt att det fanns mycket vildsvin där...hahaha...sen så tyckte hon inte om att gå för nära bäcken (som ändå stupar en bit ner) och envisades om att gå en mycket jobbigare väg (precis brevid mig) vilket innebar en massa klättrande genom grenar och fallna träd. Fick mig en utskällning då och då för jag gick "för nära" kanten =)

Så här fick hon klättra medan jag följde en liten lätt stig precis brevid =)
När vi väl kom fram (dit jag ville) så hade jag helt enkelt bestämt mig för att jag skulle över till andra sidan (syns inte riktigt på bilderna hur långt det va)

ÖVER!
Sen fick Caroline nog...hon ville gå. Hennes tår frös till is =) Men...ja, jag fick syn på en sak på väg tillbaka mot stigen...

""Hmmm....vad är det som sticker upp ur vattnet. MÅSTE va en flotte eller något?""

 

Jag hade rätt (ser gaaanska stolt ut på höger bild) det va typ en flotte/minibrygga...

...fast oj, här missade jag marken och foten knaka genom isen =)

 

 

När vi kom tillbaka så skulle Kussen helt plötsligt putsa mitt ena fönster?!! Fatta inget, typ fått frostskador någonstans kanske?

Men glad blev jag iallafall =)

 

Lite mys med hästarna blev det också förresten!

Älskade Kussen 

 

Jag blev slickad på handen jättelänge. Vi fick aldrig med det på bild...men nästan =)

 

 

Och avslutar med lite foto på oss efter många skrattanfall, magkramper och frusna kroppsdelar, inne ifrån mitt varma rum =)

 

 

Älskar dig Kussen 

 


Kommentarer
Postat av: Krullan

Hahaha. nu fick jag mig ett härligt skratt igen. Precis som att man återupplever stunderna. fast jag kan nog aldrig få samma skratt som jag fick när tavlan trilla ner. ALDRIG! Fy fan, skrattet sitter i halsen bara jag tänker på det. Hur kan ngt sånt bli så kul liksom, fattar inte...



Du har gjort bilderna jätte fina :) tack för inlägget. Jag längtar redan tillbaka... Har verkligen haft en underbar dag <3



Ps. ÄLSKAR bilden på dig när foten trillat igenom isen.

2010-01-15 @ 23:54:29
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Piinky - its about everything!

okejokej =) jättefina bilder! Jag kan inte leva utan min familj & min pojkvän!=)



kram på dig!

2010-01-16 @ 02:12:19
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback