"Rummet"

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder på vad jag kommer ta med mig till Orana. Som jag nog nämnt tidgare så har jag bestämt mig för att ha färgerna: Svart och lila. Komme rdock ha vita möbler men sängkläder, inredning m.m. kommer att vara svart och lila. Har t.om. gjort (målat själv) askar som jag kommer använda att lägga mitt pyssel i (Se bilderna längre ner)
Mattan och gardinerna är dock inte inhandlade än men kommer förmodligen bli det med hjälp utav personalen på Orana (det ingår och man får själv va med och inhandla och bestämma)
Ja, kanske inte så intressant men...men...ville bara visa. Detta är dock inte allt jag kommer ta med mig. Men en del.
Nu ska jag göra vid mig lite. En promenad i snön nu hade inte skadat precis =)
Ha det bra allihopa 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0