Operation, massa skratt PLUS en värdefull GRATULATION ♥

Inte varit särskilt aktiv här...men ska bli ändring på detta (försöka lova detta) nu :-)
Åkte akut in med ambulans i lördags pga magsmärtor....bläää...opererad på söndag f.m. (tror jag) och hela söndagen är "borta" pga dåligt minne (smärtstillande = minnesförlust) men det första jag sa när jag vaknade upp (berättade läkaren sen) va:
-Jag vill hem!
Det va inget allvarligt och inga skador på äggstockar m.m. tack och lov!
På måndagen tjaaaatade jag mig hem...haha...men skönt som IN I att komma hem iallafall!



I tisdags så fick jag träffat mina underbara vänner och tog det lugnt. Plus en tur till trellehulla :-)



I onsdags (16 maj) så hade jag bara helt underbart roligt tillsammans med Sofia! Tack 
Jag skulle inom Valen för att leta efter en pärm vilket resultera i massor med skratt pga olika "outfits" vi fick för oss att prova..haha...
Personalen i butiken frågade:
-Blir ni fina?
...hahaha...."JAPP" sa jag...haha...ja, jag låter bilderna tala för sig själv :-)



Ett STORT GRATTIS till dig Jessika
...minns du? :-) Beddingestrand (22 juli 2009) MYSIGT!!!
(Lotus vaktade vår stuga...haha..)

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback