KOOOORT & hår!

Taaaaack Tiger för ditt underbart, fina kort och även fotona som låg tsm med kortet = "tårar" av glädje, saknad, sorg, m.m., m.m. Men saaaaknaden går inte att komma ifrån!!! Emmely, Tiger, Emma, Kajsa, stallet, Johanna, Mimmie, ALL personal, HELA naturen! ALLT!
Ni ÄR och kommer ALLTID vara en stor del utav mig 
när man öppnade kortet såg det ut såhär (text bakom fotona)
och i det söta, lilla kuveret va det en liten lapp i :-)
 Tack Tiger 



KLIPPT MIG!
...berätta...inte allt såklart :-) men ALLT löshår är borta så nu är det ENDAST mitt eget hår kvar :-)

Kommentarer
Postat av: Tiger

kul att du blev glad (trots saknaden och så, känner igen mig i det...)

var det något kort du inte hade fått förut? hoppas på det men tvivlar lite... hrm.

massa kramar

2012-03-04 @ 00:05:36
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Tiger

hrm, trodde jag kommenterat men ser att det inte är någon så skriver en till...

var det något foto som du inte hade redan? hoppas det.

ta hand om dig fairy <3

massa kramar

2012-03-08 @ 02:18:07
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0