29 Mars 1991...

...så kom min älskade bror till världen  
Jag va 3 år och en mycket stolt syster!








Jag har hört av både mamma och pappa att jag alltid ville hjälpa till och ta hand om dig, trots jag själv inte va så gammal, men sen har jag ju alltid varit "lillgammal" som mamma och pappa också sagt.
Alltså älskade jag dig från första stund   och ville hjälpa dig när du tex skulle lära dig gå med denna "lära gå vagn?" och gick bakom dig för att hinna fånga dig ifall du skulle ramla.
Fast du va så duktig och stadig på benen snabbt...haha...du lärde dig gå tidigt och med helt stela ben, men stadigt gick det iallafall.
Min älskade bror  



Kan inte förstå du blir hela 21 år idag?!!
Grattis älskade du 

Kommentarer
Postat av: moomer

JAa,, Sandra jag grattar honom med,

Älskade fina bilder

Bamsekramar

2012-03-29 @ 19:47:47

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0