Underbart roliga nyår!!!

Kommer, som sagt, innehålla mest bilder men det är så mycket roligare än massa text (tycker jag)...så "here it goes" :-)
Ja, tomteluvan va populär...haha...speciellt utav mig (trots den icke passa mitt huvud särskilt bra) men den "bollen" blinkade i olika färger och det passa ju till nyår...lite..eller? Haha...
Fast Alex hade oxå på sig den ett tag (nu va jag väl snäll Spök som klippte lite i detta fotot?! haha)
Detta hade jag på mig...va lite "nervös/obekväm" först då jag kände mig vääääldigt uppklädd...men nervositeten försvann sen..haha...
Söööötaste Oliver och Alexandra 
Fina Madde diggar musiken...ja, det blev såhär att pga en VISS LEK så slutade det med att vi hamna inne hos grannen där det blev mycket dansande :-)
(kan va en gaaanska stor bidragande orsak till varför jag hade kramp/värk i vaden ett par dagar efteråt)
Men även dans hemma hos Alexandra blev det med :-)
"Allvarliga"
"Skrattattack!!!"
(vilket det blev måååånga utav denna kväll)
Ja....bilden nedan vet jag inte riktigt hur jag trodde jag skulle hinna sätta timer på kameran, springa till soffan och ställa mig...utan att vi...
...alla ramla tillslut...haha...
Jag och Madde 
Alex och Madde 
Madde verka iallafall förstå sig på tomtebloss...haha...



Ja detta va vår helt underbara kväll i bilder! Vi mååååste göra om det snart igen! Tack för inbjudan, skratten ja, den helt UNDERBARA kvällen!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0