Till min prinsessa ♥

Längtan efter dig har alltid funnits där...
...så lyckan när du kom går inte att beskriva
Från första början blev jag inget annat än kär...
...och för en stund så gick hela "problemmuren" att riva


Jag såg bara frid och lycka men blev egentligen blind...
...jag trodde detta kunde bli som en ny början
Men problemen kom tillbaka dom kom som en plötslig vind...
...och innan jag visste av det va jag ännu en gång nere i sörjan


Jag tror det va mitt hopp om en ny start...
...som gjorde att vi kom varann så nära
Men när pressen kom som en enda fart...
...fick jag ta avstånd för jag inte mer orkade bära


Tro aldrig att mitt val att pausa beror på dig...
...för det är faktiskt du som ger mig hopp och kraft
Så hoppas du någon gång förlåter och förstår mig...
...för min önskan är att vi kan skapa något jag alltid önskat jag haft


Ett starkt band till en som står en nära...
...och en som man vet man kan ha kontakt med hela livet
Någon man tillsammans allt han bära...
...därför mitt beslut nu varit så svårt att det har i mitt hjärta blivit rivet


Jag hoppas vi någon gång tar igen den tiden vi nu hoppat över...
...för jag lovar jag alltid kommer för dig finnas
Och du ska veta att dt är tanken på dig som gör att smärtan ibland söver...
...för du gör mig stark och hoppas dig detsamma när du mig minnas


Jag lovar vi någon gång ska skapa något stort...
...ett starkt band som ingen kan komma mellan
Jag hoppas tiden till då vi träffas igen går fort...
...men jag lovar det skär i mig att vi nu träffas så sällan


Att inte veta när vi träffas nästa gång...
...det gör mig ledsen och jag känner stort obehag
Men hoppas inte den väntan blir så lång
...för min älskade Molli jag tänker på dig varje dag...

Kommentarer
Postat av: moomer

Tack :) älskade sandra. men visst är hon fin.

ni är två prinsessor.

2012-01-25 @ 20:34:32

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0