Mina killar ♥

Glömmer aldrig den dagen då jag och Bitte (min underbara beh.pedagog från Orana) åkte till djuraffären för att köpa er två
Jag hade redan ordnat med buren och allt va redo och klart för er hemma hos mig, bara hos mig



När vi kom in i djuraffären så frågade vi om de sålde tamråttor (inte många som gör detta) och minns vi fick som svar:
-"Vi fick precis in, precis från lastbilen så de är fortfarande i trälådan"
Jag blev så glad
När kvinnan öppnade lådan va alla väldigt rädda...förutom en liten kille som direkt ställde sig på bakbenen och ville hälsa.
Detta va Snus
Jag hann knappt titta vidare förrän jag föll för en annan liten kille...han va så söt och man såg han helst följde med Snus och sökte trygghet. Hans täckning (stavning?) va så fin och lixom som lite kontrast till Snus.
Detta va Hugo


 detta va den 12 Januari 2010  


Två små brödrar med två helt olika men starka personligheter!



Lite försiktiga, men lekfulla Hugo 
Lite bekväma/lata :-) men matglada Snus 
De fick springa i min säng ofta och jag brukade bygga upp med kuddar så de kunde klättra och leka. Första gången här och....hmmm....Hugo "utforskar" här men vad gör helst Snus då?! :-D
...ÄTER..haha...min lilla "tjockis" 



De har ALLTID sovit tillsammans och det är så himla sött! Första bilden är när de, endast är, 4 dagar gamla 



Badbilder 
Snus 
Hugo 



Kommer aldrig glömma er mina små killar, ni gav mig många gånger skratt och glädje, kärlek, värme och hopp



Nu är ni tillsammans
Hugo letar efter roliga gömställen, tunnlar, springer och får såna "kanin-fnatt" medans Snus letar mat och bygger bo...tror verkligen det är så...
...ser det framför mig!



 Hugo 1/12 2011 
 Snus 5/1 2012 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh dina små killar...De måste vara tomt nu.

2012-01-07 @ 17:28:46
URL: http://www.lilla--k,blogspot.se
Postat av: Tiger

de små busarna. söta (speciellt på bild och avstånd råkar jag ju tycka, lite läskigt...)

gissar att du saknar dom nu :( kram

2012-01-07 @ 22:18:35
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback