KLÄTTRING!!!

Det va helt underbart och roligt!

Man kände sig såååå fri!




Tack underbarar LG som fick denna dröm uppfyllas



Nu vet jag vad jag vill och måste "börja på"
(citaten då det inte är så lätt som jag trodde tyvärr man måste helst ha en till person som är intresserad och vill klättra så går man kurs tsm osv, osv)


Första väggen:



  

(P.S.klicka på de små bilderna så blir de större)

Klarade jag och den kändes t.om. lätt :-)

Andra väggen:



Den va gaaaanska svår...haha...den sluttade mycket!
(man ser den till höger på den första bilden längst upp)
Men klarade ändå ganska långt, tills benen och armarna skakade så fick jag säga:
 -"nej, nu orkar jag inte mer"
Saken gjorde inte det lättare när han som säkrade mig sa:
-"Visa nu att du är en kvinna, kom igen!"
Då börja jag ju skratta...haha..alltså gjorde det inte saken lättare :-)


Tredje väggen:



Den va faktiskt svårare än den som sluttade mer (dessa två va de svåraste) men det va för där fanns knappt något alls att ta i eller klättra på, i början, så man tog ut sig ganska snabbt redan där och sen började det slutta :-)

Men guuud vad kul detta va!!!
Hade det inte varit så mycket folk hade jag velat och hunnit klättra fleeeeeer gånger :-)
Det fanns flera väggar och man fick välja var man ville prova och ställa sig i kö. Dock mkt folk och därför långa köer. Men om detta kommer snart igen ska jag dit!!! :-)


Kommentarer
Postat av: malin broden

Härliga bilder :-) hade det inte varit på grund av bebis i magen hade jag merän gärna velat klättra med dig.

2012-01-30 @ 15:10:57
Postat av: moomer

woow, tufft,

önskar man inte va gammal och baktung:)

kramar

2012-01-31 @ 17:39:24

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0