DAX för uppdatering :-)

Ja det är det verkligen...en "aktiv bloggare" kan jag inte kalla mig...


...ännu (-;




I tisdags så hade jag uuuunderbart och efterlängtat besök utav Linn
Inte nog med att jag va mer än tacksam/glad över själva besöket (fick visa min lägenhet, pratade, drack te och tog det lugnt) så fick jag även en present. PUSSEL!!! Haha...fattade verkligen inte förrän jag öppnade paketet, Linn trodde jag skulle förstå såfort jag såg "BR-påsen", och det första jag sa va "DU HAR SETT DET PÅ FB!!!"
(då jag la ut en bild där för ett tag sen på ett sånt pussel och undrade om någon visste de fanns i fler bitar)

HELT underbart mysig kväll!


Tack Linn


Såååå smååå...haha...


"Lärde mig dansa" och vi dansa maaassor :-)






(P.S. Håller alla tummar och tår att det ska gå Linn!!!)




I onsdags tog jag en tur till Malmö för att använda mitt presentkort på Triangeln. Blev en ny taklampa i sovrummet och efter många om och men så lyckades jag få upp den på plats. Hade lite "publik" under tiden, varav Alex va nervös jag stod på mitt bolltäcke och trodde jag skulle ramla men Madde tog det lugnt





Gav även min granne, Simon, en tidig födelsedagspresent :-)




Torsdagen va ganska (väldigt) tuff...blandat med ilska mot...faktiskt någon annan än mig själv





 

Slutar dock oftast att ilskan blir mot mig själv ändå...bläää..





Fredagen bestod utav lite tid i Trellehulla och senare mot kvällen blev det att titta på innebandy match i Vellinge. Herrarna spelade och den va så spännande! Gårdarike vann precis!




Gothia 2008 (?) Som vaaanligt kramp i vaden och min snälla tränare hjälper mig.






Igår så spelade jag lite själv faktiskt och trots det tog tog emot så gick jag dit och det va faktiskt kul :-)
Känner av idag att man missat två gånger då kroppen värker lite :-)

Senare så blev jag hämtad utav Chris, fick visa min lägenhet :-) och sen så åkte vi ner till Skanör.








 


Krya på dig Susanne
Och så glad jag blev över att du gillade din present Chris






Idag så har det inte hänt så mycket. Måendet är inte på topp men ska snart hitta något att sysselsätta mig med så blir det bättre :-)
OCH det borde, nästan, va olagligt att behöva gå ut när det är såhär kallt...haha...men avslutar ändå med bilder jag tagit när det varit ännu kallare :-)





Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0