Att finnas för någon...

ett samtal/vecka för att prata om t.ex. hur "våran" vecka sett ut.
kunna berätta för någon om något kul eller spännande hänt, dela med sig lixom.
känna sig välkommen utan att ses som en börda, ett problem.
jag är en person som älskar barn, djur, äldre osv.
På gymnasiet sa klasskamraterna (även andra vänner) jag alltid va glad och lite utav en "pajas" :-)



Att kämpa för någon...
dock inte för den man avskyr mest!
har alltid kämpat för andra och vet inte hur man gör när man inte gör det för någon annan.
jag älskar att hjälpa, lyssna och stötta för jag KAN och VILL!
DET GER MAN KRAFT!
DET gör att jag "finns".



Ett "hej" från min bror kunde jag "leva på" i flera veckor 



Tankar och känslor som va tvungna att komma ur någonstans...



MEN ny dag imorgon innebär nya möjligheter...Visst?!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0