TBX igen! Snö, crazy pictures osv, osv :-)

Mååååste bara visa bilderna från när vi (Madde, jag och Alex) lekte i snön.

Jag ringde Alex och sa:

-"På med termobyxorna och kom...vi ska göra SNÖÄNGLAR!!!"

...och hon va här mindre än fem minuter...
...hahaha....
När hon kom hem till mig stod jag i underställ (ingen vacker syn...haha), heeelt speedad och ja, barn på nytt!
---> Alex ringde Madde och sa "kom ut nu!!!"
....jag sprang ut i underställ och sa till Madde:
-"På med termobyxor vi ska göra snöänglar!!!"
Vilket slutade med snöbollskrig, snöänglar och en gaaaanska annorlunda SNÖGUBBE!!!

.
Spök gör snöängel och Madde påbörjar snögubben.



Inte bara jag som blir barn på nytt i snön :-)



Vår "vackra" snögubbe...haha...



Vi satte den PRECIS runt hörnan där vissa personer röker :-)



(fick höra att när de sett den hade de skrattat massor, jag trodde dock dom skulle blir lite rädda...haha)




Idag har jag umgåts lite....

(Madde är såååå glad för din skull för det du gjort idag)




Kommentarer
Postat av: Simon

Kul att se en uppdatering! Som vanligt fina bilder.

Inte mycket kvar av snögubben, märkte jag dock =(

2012-02-19 @ 05:40:36
Postat av: moomer

GRATTIS på namnsdagen den 17/2 :) :)

puss och kramar

2012-02-19 @ 20:22:22

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0