ORANA 2:a dagen

jag har, nästan, alltid använt mina kalendrar som en slags dagbok dåjag skrev ner vad jag gjort under dagen. Ibland kunde även någon känsla dyka upp, va dock ganska sällsynt :-)
Det är roligt att läsa tillbaka i min kalender och se vad jag skrev under de första dagarna på Orana för att sen se skillnaden mot när jag skrev i slutet.


Redan andra dagen hade jag skrivit ner två känslor. Den ena va ganska tydlig..haha... :
"Trivs inte alls här )-: "
Senare på kvällen skrev jag:
"Jag gav bort ett paket cigg till två tjejer. Vi pratade lite efter det (-: "
Eftersom jag nästan aldrig skrev ner några känslor så va denna "lilla händelse" något MYCKET betydelsefullt för mig 
P.S.en utav dessa tjejer blev OCH är min närmsta, bästa, speciella, unika vän MLY 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0