Orana (flytten dit)

Jag kommer nog ALDRIG glömma den dag jag flyttade dit.....


Den 4 januari 2010.



Jag var så nervös och tänkte jag nog aldrig skulle hitta en vän här, då jag själv är/va så tillbakadragen pga min osäkerhet.


Rummet = tryggast :-) alltså va jag där större delen av min tid, i början.



Trots miljön va ett drömställe:

-gård

-djur

-skog

...så tvekade jag flera gånger om jag verkligen "passade in här" såg detta, i början, som ett slags "bakslag" då jag VISST mådde bra
(om jag fick tillåtas använda min "försvarsmekanism" dvs. min kära barndomsvän "stänga av")
och jag hade ju arbetat på ett jobb jag älskade!
Men....tog inte långtid förrän jag tillät mig att "bara vara" och kunde då uppskatta denna underbara miljö men framförallt de helt fantastiska människorna, de andra tjejerna samt personalen





Den underbara naturen!
En bild säger mer än tusen ord. Visst?! :-)







Va så konstigt att se "ljungenkossor" bland SNÖ!!! Hahaha....








Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0