Jessika


 

Jag tänker ofta på hur jag kunde ha sån tur…

…att jag faktiskt träffade just dig

Jag vill ge tillbaka men det är svårt att veta hur…

…för tänk, du gjorde så allt faktiskt ordnade sig

 

Jag litade inte på någon men du gjorde något bra…

…för du vann mitt förtroende genom att använda en viss ton

Och när jag såg din familj insåg jag att såhär ville jag det ha...

...och tänk det är nu du som format mig till denna person

 

Jag kommer aldrig med ord kunna dig tacka...

...för alla hinder du stått emot och allt det jag fått

Jag trodde många gånger du inte skulle orka och ville backa

...men det gjorde du inte och idag har vi en speciell relation sått

 

Jag kan inte förstå hur mycket du faktiskt brydde dig om...

...och att du stod ut och orkade trots vad många andra sa

För du va faktsiskt väldigt stark och brydde dig om...

...det är bara en anledning till att du en förebild för mig alltid kommer va

 

 

 


Kommentarer
Postat av: moomer

fina bilder, är det från Bornholm

längtar till värmen

2012-02-10 @ 15:29:59

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0