I like nice people who do nice things

Nu har jag på mig den tröjan jag tycker är så "fin"...den är ju så sann lixom :-) värre om det skulle stå:
"I like bad people who do bad things" ...hahaha...



Dessa foto jag tagit har jag gjort med sån timer då den snabbt tar tre foton i rad. Jag måste erkänna jag både slagit mig, snubblat och skrattat högt åt mig själv under tiden då jag skulle hinna och synas på bild innan timern bestämde sig för att "fota"...hahaha...ja, man (jag iallafall) kan skratta för/åt mig själv ibland...haha...därav flera foton i följd trots det från början var meningen det endast skulle va två foton på min tröja och mina örhänge (som jag heller aldrig brukar byta) så ja...därför blev detta inlägg såhär :-)




MITT örhänge...haha...fast vet inte om det syns. Det är "älv el. ängla/vingar" som jag gjort på Kornet :-)
Dessa tre foto som kommer nu togs snabbt tre i rad genom timern...haha...första nnjjja okej...sen halka jag och slog i armbågen...du vet sådär så det sticker i armen...därför ser bilderna ut som dom gör här under. Kunde hålla mig lite för skratt först men sen slog jag i armen...haha...ja, det är verkligen kul med sån timer för bilderna blir så levande egentligen :-)
(OBS. Prova inte detta hemma)
.....hahahahaha....



Tror dock EN sak fattas...eller rättare sagt kommer åka på: min MÖSSA!
Hahaha..va beredda nu...räknade idag och har...haha...att jag vågar erkänna... 17 mössor!!! Gaaaaalet! Nejdå säkert heeeelt normalt...haha....

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0