Garderobsrensning!

Ja, det har jag gjort vilket va MER än behövligt! Det är faktiskt väldigt kul (läs: efteråt) då man helt plötsligt får en "ny garderob" och "nya kläder" då man tar det som ligger längst fram ett par gånger, tvättar och lägger tillbaks det längst fram igen vilket gör man (jag) oftast använder samma kläder.

Fick dock höra av en person idag som gör likadant :-)
Tack för du finns

Självklart har man alltid sina favoritjeans osv. men nu blir det roligare då jag "hittade nya kläder" :-) Kanske kan sluta, absolut inte helt :-) ,använda svarta jeans VARJE dag nu då jag hittade kläder jag kan kombinera med VANLIGA jeans istället....haha...jag är knäpp med att kombinera färger. Lite tvång kanske?! :-D ...haha... Så därför tänkte jag lägga ut några bilder på det jag hade på mig innan ikväll :-)
VANLIGA JEANS!...plus i kanten...hahaha...


Kommentarer
Postat av: Simon

En symfoni av fina färger mynnar ut i en Sandra klädd i något så ovanligt som blåjeans.

Vilken pingla på bilderna =)

2012-02-04 @ 06:05:47
Postat av: moomer

snyyygt, härligt med färg,

jag tyckrt man blir gladare

bamsekramar

2012-02-04 @ 09:18:13

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0