Crazy pictures med underbara vänner ♥

Som sagt att fotografera med timern som tar tre snabba bilder i rad gör bilderna mer "levande" dvs. de kan bli hur som helst för man ska hinna sätta timern och springa på plats.
Saken blir ÄNNU svårare då det, nu ikväll, blev bilder på inte bara en (mig själv) utan tillsammans med Madde och Alex...haha....men gud vad kul det va!!!
Vi flippa ur och tog bilder på....hmmm....väldigt annorlunda ställen...haha...
Lägger dock bara ut några då det blev cirka 40 foton :-)
Här försöker Spök hinna ta min hand före jag gör...
....men hon hann inte..haha...lyckades TVÅ gånger tom :-P



Varför inte ta foton inne i badrummet?!...hahahaha...



Sen vet jag inte var min energi kom ifrån men jag skulle klättra upp hade jag bestämt mig för!!! :-D

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0