Mitt sanna jag?!

Hahaha...japp, varför va som alla andra?! Hahaha :-D
Kan, som sagt, få en sån där överskottsenergi delux ibland och kollade igenom mina foton och hittade lite "bevis" på detta...haha...kan få konstiga idéer och bara göra det då den där överskottsenergin kommer och lixom bara tar över eller något :-D
 
En idé jag fick och hade en period då jag satte lappar osv på personalens dörr:
 
 
 
(kaske en liiiiten anledning till varför jag får frågan när jag ska låna deras Dymo "SANDRA vad ska du nu hitta på?")
 
Impulsklättring helt plötsligt?! Iskallt, högt och mörkt men vad ska man göra med den där energin?
 
Varför inte lägga sig under divanen på soffan och...
 
 
...äta skor?!??
 
 
 
 
Va BARA TVUNGEN att prova mina kompis dykardräkt! Hahaha
 
 
Ännu en idé jag fick förra året och fick med Madde och Alex att genomföra detta :-) Satte den PRECIS runt hörnet där personalen röker :-D
 
 
 
Han fick såklart mycket kärlek av mig också...hahah...
 
 



 
Hoppa till något helt annat nu MEN SAKNAR att åka!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moomer

<3 <3 <3
bamsekramar

2013-01-09 @ 17:10:40

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0