JULEN!!!

 Min julafton kunde INTE börja bättre! Helt omöjligt!
 
Det va den bästa dag jag någonsin upplevt 
 
ett minne för livet
 
Maya och Bc ringde på hos mig ett par gånger, jag går upp ur sängen, de möts utav en ja...gaaanska så trött Sandra...haha...ingen vacker syn precis :-)
Men stor kontrast dock då de va SÅ fina!
 
Det tog långtid innan jag ens förstod vad som hände...att dom va HÄR (vilket dom aldrig varit)
...att dom bara ville komma
...att dom till och med hade med sig alldeles underbara julklappar
 
att dom ens bara kom
 
Tack FINA niTack FINA niTack FINA ni
 
 



 
Senare så fick jag fira tillsammans med underbara Sofia  
SÅ glad jag fick fira med underbara dig.
Tack 
 

 
 
 
Sen gick det liiiite utför..haha..
 
 
 
 
 
 



 
Dagen innan blev det lite lek i snön m.m.
Jo, det är såhär att en viss person (läs jag) kan få en såndär överskottsenergi vilket kan resultera i att jag blir lite, men bara liiiiite störig?! :-D haha...
Aja, jag ville ta nya foton på mig och Madde vilket är KUL med sån självutlösare på kameran då den tar 3 bilder i rad.
Fick TILL OCH MED ut henne i snön! hahaha
 
 
 
Jag LOVAR jag puttade inte henne..haha...och jag LOVAR ingen blev skadad :-D
 
 
 
 
Men.....
 
 
....vi bråkar faktiskt inte alltid 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tiger

så bra du passar i din nya frisyr1 asfint. hade du inte liknanade (kort på ena sidan) för ngra år sedan, innan oranatiden?
kram, glad att du hade en bra dag!

2012-12-25 @ 20:37:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback