...the mirror...

När jag ser mig i spegeln tänker jag
var blev jag av???
För bilden av mig får mig bara att minnas
Alla tårar som runnit hade kunnat
bilda hav...
Jag önskar i min spegelbild annat kan finnas
En tjej med normala ögon
och slät hy...
Jag önskar mig inget större, inget mer
Önskan att bli som förut
inte någon ny...
Men håller min fasad och utåt bara ler
För vill inte andra ska se mig
som klen...
Då jag bara har mig själv att alltihop skylla
Att jag blivit ärrad, förpestad,
allt annat än ren...
Dessa känslor äter upp mig men lägger dom på min hylla
Tyvärr har hyllan och jag blivit riktigt
svag...
Så min hemliga plats kan, av mer tyngd, snart rasa ner
Måste hitta en livlina för att kunna ta
tag...
Annars brister det och min hylla, mitt jag, finns inte mer

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0