Orana DAG 3

Citerar ut min kalender:
"" Ställde klockan på 08.30 för att va "duktig" och gå upp i tid. Men när jag gick upp va jag helt ensam. Sen fick jag reda på att det va röd-dag och då va det visst sovmorgon :-) ""



...haha...ingen aning om att det gick till så, alltså "tillåtet" med sovmorgon när det va röd-dag och jag som RIKTIGT kämpade mig upp ur sängen...haha... Så kan det gå :-)



Senare gick jag ut i stallet.
Fick hjälpa Emmely och Tiger att fixa iordning islansdhästarna Hugi och Tyril. Fick prova rida Hugi och jag minns fortfarande hur nervös jag va att göra bort mig. Mina känslor sa: "GÖR DET INTE!!!" men gick emot känslan för min tanke sa: "Det värsta som kan hända är att jag ramlar av när de tittar på OCH visa nu hur glad och tacksam du blev över att de ens frågade mig, erbjöd mig detta. Och GE INTE OSÄKRA SIGNALER som kan misstolkas då de inte känner mig och då kanske de tror jag inte blev oerhört glad över frågan"

Vilket va det bästa jag gjort då detta gjorde att vi alla, lite osäkra, möttes tillsammans på halva vägen 

Tiger som nog inte ville va med på foto...men fick en sen UTAN mössan nerdragen...haha...
Kalla MLY knasig eller inte, för mig är hon bäst..haha...trots hon fick för sig att vila en stund i hundkorgen inne i sadelkammaren tillsammans med Tessie.
Älskar sista bilden under på båda två 

Kommentarer
Postat av: Tiger

sötis<3 kul att läsa och se bilderna :)

2012-04-06 @ 02:00:20
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

Hej "Tiger", Hej "MLY"

trevligt Sandra . Tack. älskar dig

Bamsekramar

2012-04-06 @ 19:28:29

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0