MYSDAG m.m.

Det blev en tur till bokskogen idag med, tillsammans med min andra kontakperson och hennes underbart söta hundar, Nahla och Holly.
Två hundar med helt olika men starka personligheter
Nahla är äldst men mycket, mycket mindre och är lixom en klok, tuff och en vis liten dam med kloka, personliga ögon som nog mest tycker Holly är ganska barnslig...haha...man kunde nästan se det plus efter alla roliga historier jag hört om dom.
Holly är precis tvärtom. Hon är "för stor" (mer som en stor hanhund) men är rädd/osäker för väldigt mycket och väldigt speciella saker...haha...t.om. en nyckelpiga kan va mycket konstig och obehaglig och att hoppa ner från soffan är väldigt läskigt då det är så högt upp...haha...sött eller vad?! Sen går hon alltid och "håller knut" eller något annat i munnen på promenaderna, känns nog tryggt tycker hon 
Gissa vem som är vem :-)
Alla tre = MYS 
Nahla
Holly
Tyvärr va vädret inte det bästa...men vi hade tur då det inte ösregna utan lite duggande bara. Dock gaaaanska kallt. Vad har hänt med vädret?! Vill ha värme, sommar NU! För bara några dagar sen så va det ju riktigt skönt och varmt. Jag hann till och med åka en längre runda med mina roller :-) Aja, snart hoppas jag värme kommer igen!





"Stora" dagen imorgon.
Ja, fyller hela 24 år...bläää...vill inte! Haha...eftersom denna "åldersångest" så lägger jag ut lite bilder på när jag va liten istället...haha...man vet aldrig, hjälper kanske, eller tvärtom...haha...
Tror jag är runt 5 och 3 år på dessa bilderna.
Utklädd till påskkärring när jag inte hunnit fylla tre än :-)
Jag och min morbror, Kevin. Vet inte hur gamla vi kan va här. Jag 4 och Kevin 3 tror jag?

Kommentarer
Postat av: Tiger

så blev imorgon "idag" istället... och MASSA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SANDRA FAIRY! utan alltför mycket åldersnoja hoppas jag att du får en fin dag <3 med älvor, lila, djur, natur och sol.

massa kramar från tiger

2012-04-07 @ 00:43:16
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

Hurra,Hurra, Hurra. Stort Grattis på Födelsedagen.

baaara såå sööta "älskar"



verkeligen "små" lurviga hundar" :)

BAMSEKRAMAR



2012-04-07 @ 07:33:03
Postat av: moomer

hoppas dagen varit bra, älskade du.

kämpa på min ängel, du ÄR stark

älskar dig alltid

bamsekramar

2012-04-07 @ 21:20:33

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0