Kornet & BOKSKOGEN!

Roliga och fina foto på mig och Alexandra. Vad jag menar med roliga är JAG då jag hade överskottsenergi vilket resulterar i att jag flippar ut helt och tycker det blir extra kul när timern är på och tar tre snabba foton i rad.
Alexandra satt på "plats" medans jag sprang och hoppa upp där vi satt så vi båda skulle hinna va med på fotona 
(här höll jag på att ramla..haha..)
En fin...och en...hmm...ja, jag som "flippar ut" lite...eller vad säger ni?!...haha..Alex blev doch lika fin som på alla bilder, trots jag och min överkottsenergi..haha..






BOKSKOGEN...
...senare med min kontaktperson. HELT underbart KUL!!!
....hmmm....jag och skog = "Sandra barn på NYTT"!...haha...bilderna talar för sig själv tror jag :-)
...finns en förklaring till denna bild. Det stod en fråga brevid trädet då man skulle gissa hur många kramar man trodde skulle räcka om trädet. Vi båda gissa rätt!..haha..två st räckte :-)
...klättring på gång..haha...och...
...såhär högt kom jag men VILLE HÖGRE!!!..haha..
SOM SAGT SANDRA i skog BLIR Sandra barn på nytt..haha...ÄLSKAR SKOGEN!
...precis kommit ner från trädet :-)
....såg en sak och sprang dit! JA, gå balans på ett halvt (?) träd som gungade...
....lite träning för benen också och även balansen såklart...men framförallt KUL!
KUL!
Klarade inte av ett "Ronja Rövardotter vårskrik"...men glädjehopp blev det ett par utav :-)







Kommentarer
Postat av: moomer

härliga busbilder på dig och din kompis:):)

ha,ha,DIN klätterapa,"kommer du ihåg"?? träden va inte så höga;,men höga nog när ni va små,,

jag se ingen picknickkorg?? :):) härligt att se dina glädjehopp,, jag vill se många sådana.

"Kämpa på" älskade Sandra

bamsekramar



2012-04-04 @ 21:43:29

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0