Dagens komplimang :-)

Fick en komplimang idag och ja, den va nog en såndär man bara hör en gång i livet
(kanske jag ska hoppas?...haha...)
Men det va som sagt, fullt seriöst, en komplimang...haha...

Jag går som en pingvin (!?!?)

Va tvungen att gå in på youtube och titta tillsammans med Madde som oxå fick höra hon gick som en pingvin för ett tag sen...
(tror det inte va en komplimang...haha..utan lite "ret" av en viss A.Nilsson...haha..)
...för att se hur dom gick...haha...JAPP Madde. Du & jag går tydligen som dom...söta är dom iallafall...haha...
...efter "promenaden" så kom jag SJÄLV PÅ! Och frågade K (som gav mig komplimangen) om det va MINA ARMAR!?...haha...JAPP det va det! Hahaha...ja, jag går ofta med armarna rakt ner. Dessutom har jag fått höra (för länge sen) att jag sprang "roligt" när jag spela innebandy då jag ofta sprang med armarna helt raka :-D
....AJA...varför va som alla andra?!...haha...FÖR DOM ÄR SÅ SÖTA!



Madde & Jag 
the penguins!
...haha...



Igår 15/4
Så hade jag massor med kul tillsammans med Alexandra. Ja, vi hade nog båda liiiiiiite överskottsenergi. Bilderna talar nog för sig själv. Dock bara bilder på mig...men, som sagt, VARFÖR va som alla andra!?...haha...
Fick en såndär "onepiece" av henne häromdagen och jag ÄLSKAR den!!!
Köpt på barnavdelningen på H&M och det står "Live to Love" överallt.
Inga bilder visar dock när jag har på mig hela...då jag blev varm när "överskottenergin" tog fart...kan man dock se lite på bilderna....ja, att jag hade den här "energin"...haha...
Så jag satte skärp i midjan och lät den hänga och posa lite...hahaha...
(därför man inte ser hela onepiecen)
ÖVERSKOTTSENERGIN:
under min divan och...äter skor?!!
...hmmm...normal?!....KUL? JAAA!!!...haha...



AVSLUTAR MED DENNA BILD PÅ MITT ÄLSKADE BLOCK!
...haha...skäms INTE över min kärlek till Homer...haha...

Kommentarer
Postat av: moomer

ja söta pngviner, en söt tjej som poserar :).

2012-04-18 @ 20:37:44
Postat av: moomer

jag älskar din överskottsenergi.

Din Pajas, men en jättefin sådan

Men Homer . NÄÄÄ, haha

Bamsekramar

2012-04-18 @ 20:42:35
Postat av: moomer

amen din Pajas,

ville bara säga hej

BAMSEKRAMAR

2012-04-24 @ 20:10:00

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0