Städ, Pema, dusch, scrapbooking...

Efter vi varit och inhandlat lite pyssel på Pema så va det städning som gällde. Jag städade mitt rum, toa, hall och trappan...skrev i förra inlägget att jag skulle göra det. Huvudvärken va jääävligt jobbig så det fick bli att bara städa vardagsrummet före Pema...
..aja...intressant info?! Hahaha...NOPE!

Tänkte visa lite foton på mitt rum nu...

Detta fotot är taget när jag står precis vid dörren...
Nya ljus och ljusfat köpta på Lagerhaus. Även nya kuddar och jag ÄLSKAR dom. Köpta på Indiska.
Hyllan brevid sängen och sängbordet.
Andra sidan utav rummet. Alltså står jag vid sängen när jag fotade.
Även här....
Ny väggdekor jag vann på Tradera. Två nya ramar är också inköpta från Lagerhaus.
En annan auktion jag vann på Tradera. Älvor såklart :-)
Satte några på garderoberna också.




Efter all städning va det dusch som gällde. Gick skit! Så jäkla trött på detta...


Men sen busade jag med lilla Mimmi och hon gav mig ett gott skratt pga. hennes "stil" när hon sitter på trappan och när det kommer någon rör hon inte en fena utan sitter kvar fast skäller...hahaha....



Seeen blev det scrapbooking (när jag lugnat ner mig) uppe hos Tiger tillsammans med Emma och Emmely...lilla Boss höll oss också sällskap :-)
MYCKET pyssel!!! Tiger ville inte va med så hon...ja, ni ser...hahaha
Seeen fick jag en bild :-)
Här satt Emmely och pysslade.
...och här satt Emma...
Jag mös med Boss litegrann...



Nej NUUU måste jag sova!

Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: Malin

Såå fint du har fått det nu! Och jag är så glad över att du har hittat nya vänner som också ha de intressena du har. Det var ju som jag skrev till, i det första mailet ;) Du är stark sis! Love and miss yooou! <3

2010-03-04 @ 00:53:59
URL: http://mostermaliin.blogg.se/
Postat av: moomer

hej gumman,, roligt att höra av dig,, guuud såå fint du har på ditt rum. jag bara älskar det, den lila skålen vaaar har du köpt den,, "juuuvlig," så stor Hugos o Snus bur är, det har man inte kunnat se innan,,"" en dum fråga"" ja-ha är det så man scrapar,, hur kan ni hålla reda på allt??? .. då som julpyssel till jularna,, men guud va roligt,,din lillebror va väl jätteduktig,ha, ha <3 <3. nä jobbet väntar.. <3 <3BAMSEKRAMAR PUSS <3

2010-03-04 @ 07:35:27
Postat av: tiger

Du har fått det riktigt fint på ditt rum! Kul att du vågade dig upp till mig igår :) det måste du göra om tycker jag! Det finns ju fler månader att skriva ;)

Du, jag tycker om dina kompisar, haha, för dom säger att jag tar fina bilder ;) hihi.

kramar till dig!

2010-03-04 @ 09:52:52
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Krullan

JAG ÄLSKAR DITT RUM!



Dina kuddar är så 1800 tal. Sjukt snyggt!



Det blev ju jätte bra med ramarna! Är du nöjd?



2010-03-04 @ 12:32:09
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: matildalala

Ja, okej roligt :D Tusen tack, kram!

2010-03-05 @ 06:34:08
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Å vad fint du har fått det! :D Jag gillar den lila färgen skarpt! Sen är jag glad för att ni gör en massa roliga saker tillsammans :)



Kram

2010-03-05 @ 19:34:55
URL: http://viktiganyheter.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ditt rum e verkligen underbart gumman!!!

Hade Inte sagt nej till tips o ideer till Loppans rum. Puss o Kram <3

2010-03-19 @ 12:40:58
Postat av: caroline

samma rum som jag hade när jag bodde på orana

för många år sedan, oj va mimmi och boss blivit gamla =/

2010-08-17 @ 16:37:26
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0