Min helg i bilder...

...jag är ganska trött och orkar inte riktigt skriva en massa. Låter bilderna tala för sig själv...


Jag har, som sagt, varit hemma hos Jessika från fredag till idag. Därför börjar jag med en bild på henne :-)

I fredags så åkte vi och tittade på när mitt lag spelade match. Tyvärr förlorade dom, men OJ vad sugen jag blev på att spela!
Sen hade vi myskväll med film och godis. När Mimmi och Emma lagt sig så tittade jag och Jessika på filmen "Allt för min syster". Det va (faktiskt) länge sen jag grät. Men nu fick både jag och Jessika "gråta av oss lite". SUPERBRA film!!!

Lite foton på mig, Mimmi, Emma och lilla Lotus:
Vi ville ha med Lotus...men hon tyckte mest vi verkade konstiga....därför tog jag några enskilda foton på henne senare :-)
Lotus "bästa" sida...eller vad säger du Jessika!?..hahaha...Lotus med låååånga nosen.
Jag och Jessika.
Mogna?!..haha...snacka om att jag ser blek ut (som ett spöke) jämfört med Jessika :-)
HÄÄÄÄR ville Lotus va med...hahaha....knas-hund.



På lördagen blev det hem till Åsa, Rasmus och vovvarna (Manne va inte hemma) för att äta GOD middag!
Här är jag med två utav mina älsklingar. Rasmus och Bandit.
Bandit och Honni.
...haha....märks det vem som är yngst? Titta Honnis stil när hon sitter.
Puss från Bandit :-)
Älskade Rasmus vid matbordet.
Bus :-)


Sen så va det såhär att det låg framme en jojo och jag blev nääästan besatt...hahaha....
Tränade och lyckades ganska bra efter en stund :-)



Detta va min helg i bilder. Den har varit UNDERBAR!
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: tiger

kul att du haft det bra. och du... våga prata. du vet vad jag menar ;) kramar

2010-03-08 @ 09:33:05
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

bra du haft skönt i helgen :), F-N va Jessika är brun,, härligt för dig att ha djur och barn, och Jessika omkring dig, precis som det ska va med familjer,,jag kunde tänka mig att du va bra på jojo, det kan ju va ett litet tidsfördriv på ORANA...Älskar Dig

2010-03-08 @ 16:37:56
Postat av: Malin

Jag är så stolt över dom bilderna jag tagit;)

2010-03-08 @ 18:29:31
Postat av: Jessika

Jättemysig helg =) synd bara att Therese glömt din present ha ha =P. Och Malin, dina bilder e verkligen fin-fina =)

2010-03-08 @ 21:57:29
Postat av: Malin

Jessika, driver du med mig nu?? För det är tydligen någon som du älskar!? :P

2010-03-10 @ 11:29:41

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0