K-tid...

Igår så började jag dagen med att hjälpa Emmely med lite saker i stallet plus i ridhuset. Tack Emmely som frågade mig.Äntligen fick ni ut mig i stallet...hahaha...



Efter lunch så hade jag något som kallas K-tid (Kvalitets tid). Vilket innebär att man ska göra något (nästan vad man vill) med en utav personalen. Jag ville åka FYRHJULING!
Det blev dock inte åkandes efter med en snowracer då snöns försvunnit. Eller försvunnit har den inte helt...men där det är snö är det lixom som is, så att ramla på detta hade INTE varit särskilt skönt. Men det blev maaassa åk med fyrhjulingen i hög hastighet. Jag vågade TILL OCH MED köra själv. Först med J sittandes bakom mig och efter det heeelt själv :-) Hahaha....helt stolt!



Vädret va UNDERBART så när vi va ute och körde lite lugnt uppför en åker/backe så passade jag på att ta lite foton:

















Här nere kommer det lite foton på underbart söta Doris!



Här är foton från det att jag körde själv :-)






Här kommer två filmklipp...

Filmklippet nedan syns det liiite mer hur snabbt det går....

...tyvärr ger filmklippen inte rättvisa på hur snabbt det gick :-) KUUUUL!

 




På kvällen så blev det liiite scrapbooking hos Tiger. Hon är så snäll som låter mig använda hennes "maskin"...åhhh...mitt minne!!! Glömmer alltid vad den heter :-) Men den kan lixom trycka ut bokstäver andra mönster m.m.
ÖNSKAR MIG!



Idag blir det hem till JESSIIIIIKAAAA! LÄNGTAR!
MASSOR!

Ha det super så länge 

 


Kommentarer
Postat av: Neha

Härliga bilder:F Fyrhjuling är så kul, helst stora för de går fortare:P

2010-03-05 @ 13:37:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: moomer

fan va kul det såg ut ,, du e ju skitduktig verkar det som,, körkort nästa???? JOOOO,,

ha ett trevlidt godis-mys hos Jessika Hälsa henne

Stora Kramar,, Kanske Ses???

2010-03-05 @ 16:31:48
Postat av: moomer

bra!!! Sandra Riktigt Varmt Klädd,,Var Är Mössan?? HA; HA, bara så söt katt ,,den är väl inte så gammal,,bor den hos er.. så söt du är.. Typiskt den söta Sandra minen.. älskar den,, kramar.

kan den heta stansmaskin??

2010-03-05 @ 16:39:43
Postat av: moomer

stans heter den nog ??? kan komma!!!???

ha det mysigt i helgen..

KRAMAR

2010-03-06 @ 13:46:48

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0