I´m ALIVE!!!

Hahaha....ja, jag får väl ha den överskriften eftersom jag, ännu en gång, segat med uppdateringen här...
Hmmm....vad som hänt sen sist?
Jo, vi kom iväg till Malmö och fick köpt lite nya saker till mitt rum (nya bilder på rummet kommer såfort allt är på plats) plus att jag träffade Kussen 

Mysig dag!

I söndags fick jag besök! Chris, Susanne och Peter kom. Blev så himla glad!!! Betydde massor! TACK!
Fick dessutom lite presenter...en blomma (lila såklart...hahaha...), en ansiktsmask och två filmer...
Jag provade såklart ansiktsmasken samma dag :-) Såhär fin blev man i den:
(hahaha...ja, ibland får man bjuda på sig själv lite)


Sen ville jag bara visa två söta små prinsessor. Mamma skickade bilder på Mollie och lilla Nellie...
Mollie
Här verkar Mollie få Nellie till att också titta in i kameran :-)
Sen så fick hon henne till det verkar det som :-)
Älskade lilla Mollie...en riktigt linslus :-)
En sista bild på dom små prinsessorna. Nellie tröttna nog på kameran så nappen äntligen fick åka in igen :-)


Idag har det varit full rulle. Dagen började med att jag, för första gången, hade "kök, heldag" vilket innebär att man plockar fram och ordnar frukost, lagar lunch och plockar undan efter det plus städning utav golv i kök och hall. Men...men...va inte så jobbigt som jag trodde. Blev ganska nöjd eftersom jag, för första gången, tillagade en soppa. Kronärtskoks-soppa? Minns inte vad den hette. Soppan va till Tiger och jag fick bra betyg för den :-)
Sedan blev det en sväng till stan. Jag skulle till optikern för att kolla min syn. Tyvärr hade mitt högra öga ännu inte "läkt", sen den gången jag hade ett par månadslinser i säkert, minst, åtta månader. Men hornhinnan såg bättre ut sa han iallafall. Skönt!
Väl tillbaka från stan så va det kvällsmat.
Efter detta städning utav konferensrum, hall och kontor. Dusch efter det (gick skit idag med )-:) och sen en stund uppe hos Tiger och Emely.
Imorgon blir det kanske lite stall för min del :-) Eller vad säger du Tiger? SKA försöka ta mig i kragen och sluta mesa...haha...

Kommentarer
Postat av: Jessika

Du är duktig =)!! Vad kul att dom kom, glad för din skull! Snart helg = godis, film och god mat! Massa kramar

2010-03-03 @ 08:09:42
Postat av: malin

äntligen lite att läsa=)

2010-03-03 @ 09:20:53
Postat av: tiger

Jag tycker att du ska våga dig till stallet idag. det hade varit kul! och du var duktig som vågade dig upp till mig och emmely igår :) och soppan var supergod :) tro på dig själv!

2010-03-03 @ 09:35:21
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Krullan

och du fick skoooooooooooooooor :) en riktig presenthelg!!!!!!!!!! love you. pussis

2010-03-03 @ 19:25:22
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: moomer

kronärtskoks soppa ,, från skrätsch(säkert felstavat), det kan inte jag ,, skitduktigt, Fy Sandra inga linser så länge ?? men va duktig ,, så läker hornhinnan, Du fixar stallet med.. Du är en kämpe,, Håller med Tiger ,, "TRO" på dig själv,,, du "är" skitduktig,,, <3 <3 :-) SÄKERT,,, PUSS,

2010-03-05 @ 17:25:13

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback