Vinterland...

På min promenad mötte jag dessa "ljungen-kossor". Va helt skumt att se dessa bland en massa snö. Brukar se dom i varma eller slaskiga Skanör. Söta är dom iallafall =)

 

Jag vet...helt mycket "egobilder" men har ju inte så många att fotografera precis...hahaha.. Men på måndag kanske jag har det =) Får besööök!!! Längtar!
På väg hem hann det bli lite mörkt. Fint med solnedgång. Älskar bilden till höger...massor med spår i snön utav djur. Blir alltid lika nyfiken när jag ser djurspår. Ja, lite knäpp får man väl va =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, du får ta hur många bilder du vill på jessika=) Läääängtar!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-08 @ 18:40:08
Postat av: Krullan

Skanörs kossor!!!!!!!



fint vinterland. vi har inte lika mkt snö :(

2010-01-09 @ 13:56:17
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0