Tufft...

Här har varit ganska "dött" men...men...så blir det ibland.
Gårdagen va skit! Jag försökte hålla igång genom att städa, promenera, mysa med mina små bebisar =) Men såfort jag inte hade något att göra så kröp ångesten sakta men säkert fram.
Egentligen började allt i förrgår kväll.
Robin, jag älskar dig och kommer alltid göra det!

Det är er två jag kämpar för...
Efter ett visst antal mindre ångestattacker under dagen så skulle jag såklart misslyckas med duschen igår också, vilket jag inte gjort på lääänge och natten inatt va värre än någonsin. Tur att jag hade mobil med mig under dessa gånger. Fast efter att jag ringt efter personal två gånger inatt så ville jag inte störa igen. Kollade på film och satt uppe ett par timmar. Har nog krängt ett kilo godis inatt =) Förvånade?! Hahaha....
Men...men..ska inte klaga mer nu. Tänk på allt bra. Imorgon kommer min kusin på besök och jag verkligen längtar! Sen så har jag myst lite med Hugo och Snus. Här sover dom så sött ihop (vilket dom gör nästan hela tiden)
Här nere är jag och Snus. Har glasögon på mig vilket jag borde ha hela dagen. Va ju hos optikern i tisdags. Skulle kolla synen och förmodligen få starkare linser. Är typ "halvblind" =) men hur han än gjorde där så kunde jag inte se bättre. Han sa det va en mindre skada på mina hornhinnor, speciellt på höger öga. Detta pga att jag använt samma linser i över ett halvår (ska max användas i en månad) så jag får skylla mig själv. Men ja, så kan det bli när pengarna inte räcker till och glasögonen är för svaga....eller rättare sagt...när Sandra inte tänker särskilt långt...smart lixom?! Haha...aja, jag fick nya linser med mig som har bättre kvalitet och ska dit inom en månad igen.
Snart lunch här. Samtal kl. 14.00...orkar inte! Jag vet hur det kommer gå om jag inte orkar, det lixom "låser" sig och inga ord kommer ut. Men...men...ska försöka. Ikväll ska jag laga mat! Önska mig lycka till =) eller kanske ska önska alla andra, som ska äta maten, lycka till ;-)

Ha det så bra så länge

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback