Sommar!

Jag säger kanske emot mig själv lite när jag säger att jag är trött på vintern. Jag menar, jag har ju visat foto på hur lycklig jag är i snön...hahah...men det är faktiskt allvar. Gaaanska trött på snö och kyla nu. Vill kunna gå utomhus utan att ta på sig tjugotre lager kläder och så saknar jag alla ljusa kvällar.

Fast har glömt lägga ut en bild sen Kussen va på besök. Det va såhär att i början på vår "promenad" så gick jag precis framför henne. Jag typ ääälskar när det är is på vägen så jag kan springa, ta sats och gliiiida (ja, barn på nytt som sagt :-) Helt plötsligt hör jag hur Kussen, bakom mig, gliiider...jag tänker "ja, vad kul, jag ska oxå glida" Men hör sen att det visst inte alls va så. Hon halkade och ramlade. Liiite kul får jag väl säga att det va Kussen? Hahaha....det blev lixom kul när jag hör henne och min första tanke är att leka...haha... Lilla Kussen min är en superduktig dansare, men balanssinnet?


Kommentarer
Postat av: Tiger

Du! Dom saknar inte mig! Och jag har fått nog med exponering på ett tag. Fy vad läskiga dom är ju. Haha. Kul att du hittade mig ;) Kram

2010-01-19 @ 09:05:10
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

hej igen. vet inte om jag gör rätt när jag skickar mail till dig,, har nog skickat 3-5 st. hör av dig på något vis,, om vi ska ha kontakt eller ej. Vilken fin dikt du har skrivit, du är så duktig på så mycket,,rita, måla, pyssla,och du är mycket duktig på att uttrycka dig,. jag är också trött på snö , cykeln bara glider sin egen väg, har inte trillat i år Ha De. va rädd om dig söta du. älskar dig. ska börja med maten kevin kommer hem om en tim

2010-01-19 @ 16:14:15
Postat av: moomer

hej igen. vet inte om jag gör rätt när jag skickar mail till dig,, har nog skickat 3-5 st. hör av dig på något vis,, om vi ska ha kontakt eller ej. Vilken fin dikt du har skrivit, du är så duktig på så mycket,,rita, måla, pyssla,och du är mycket duktig på att uttrycka dig,. jag är också trött på snö , cykeln bara glider sin egen väg, har inte trillat i år Ha De. va rädd om dig söta du. älskar dig. ska börja med maten kevin kommer hem om en tim

2010-01-19 @ 16:15:51
Postat av: moomer

Grattis På NamnsDagen :):)
BASEKRAMAR

2013-02-17 @ 08:35:07

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0