Snökaos...

...har det varit idag. Det har snöat och blåst som in i! Det är man inte särskilt van vid som skåning :-)
Visar dagen i lite bilder...
Satt inne i värmen med mysig belysning...
Jag drog mig till och med för att gå och röka! :-O Hahaha...
Så jag har mest suttit inne. Lite ritande blev det också...
Kvällen blev tuff. Speciellt efter jag duschat. Fast hela dagen har väl inte varit på topp egentligen. Men tvingade mig ut till personalen och med deras stöd, lite medicin och ett (som alltid) gott skratt pga. Tiger så va allt helt okej igen :-)

Kommentarer
Postat av: Tiger

åååh, vad glad jag blir att jag kunde göra det lite bättre för dig! superglad. ta hand om dig!

2010-01-28 @ 09:17:51
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

tigern verkar bra för dig,,jag kan höra ditt härliga fnittriga skratt :),,just ,,ta hand om dig.,,,,STORA kramar.

2010-01-28 @ 15:42:33
Postat av: moomer

vadå snökaos,,kunde inte öppna ytterdörren,, fick då öppna glasdörrar på terassen,, minst en halv meter snö rasade in,, men vadå,,fåglarna måste ha mat,,skottade 10-15m,,men vackert är det,,fick dagens motion o härlig frisk luft,,,sitter nu o ser på alla nöjda fåglar?? bilder kan komma så småningom ..kämpa på ,,som mina småfåglar, älskade sandra Puss

2010-01-30 @ 11:55:32
Postat av: moomer

:-0, avskyr stora starka fåglar, som hackar på de små,de måste va starka, men de klarar sig ändå. älskade sandra så kämpa på,,kram

2010-01-30 @ 12:06:10

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0