Sista natten...

...här...Jobbigt =( Men...men...jag vill tacka ALLA härifrån som funnits och stöttat mig under denna tid!
Ni är guld värda!
Tänkte lägga ut en bild härifrån...haha...ja, jag vet det är klockor! Men tänk så många gånger jag tittat på dom och så tänkte jag att jag kan lixom inte lägga ut bilder härifrån på min blogg i och med sekretess osv. Så ja,det fick bli klockor...haha...
...jag undrade länge varför klockan (längst till höger) hade en plastpåse om sig. Fick reda på att en viss person störde sig på den då den gick fel...haha...ja, så kan man ju också lösa det om man inte orkar vrida om den =)
Sen så vill jag också tacka alla underbara människor jag har runtomkring mig som stöttar mig och finns här för mig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sandra det kommer gå så himla bra för dig..

NU är det nytt år och nu blickar vi framåt mot ljusare tider..

Jag vet att du klarar detta=)

Skickar en massa styrkekramar!!

2010-01-03 @ 22:32:13
Postat av: Lotta

Sandra,jag önskar dig all lycka och jag är gladatt vi hann ses i Trelleborg =)



Varma kramar,du fixar detta <3<3

2010-01-04 @ 21:52:41
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Mia

Heeej "Mariette"! :D De var ett tag sen..

Är allt bra? pusspuss

2010-01-05 @ 00:49:56
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0