Pimp my BUR =)

Ja, idag va vi en sväng i Malmö och jag hittade faktiskt lite klädesplagg på rea. Älska rea!!!..haha...sen köpte jag en present (tyvärr inte det jag planerat) och hoppas kunna ge denna på onsdag då jag kaaanske får en övernattningsgäst!
Hoppas, hoppas, hoppas!
Fick en idé när jag gick in på Lagerhaus. Köpte svart kakeldekor och sån typ halkskydd (dödskallarna) man kan sätta på duschgolvet eller i badkaret...men tror ni jag använde det till det? Nope =) Här nere ser ni så fin Snus och Hugos bur blev (tyckte jag då):

Sen måste jag bara lägga in ett par foto på dom när dom sover ihop. Det är så himla kul att bara sitta och titta på dom när dom leker tillsammans eller sover sött ihop. Kan sitta och titta på dom i evigheter =)

Denna här nedan är min favoritbild. Tyvärr blev den såklart mörk och suddig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, men va kul :D ja, satt länge och funderade över headern.. jag blev glad över att du fastnade för den :)



jotack, allt är bara fint med mig :) hoppas att det är bra med dig med och att du haft en fin lördag! Kram

2010-01-17 @ 01:11:12
URL: http://jigglyxoxo.blogg.se/
Postat av: Stephanie

heejhej cool blogg.



2010-01-17 @ 12:48:17
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Krullan

Gud så mysig den sista bilden var.



SUPERFIIIIIN blogg. Jag vill också ha...

2010-01-17 @ 18:16:09
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0