Orana...

...ja nu e jag här. Kom hit igår dock men sov typ hela dagen, förutom på kvällen då det blev en tur till Kristiandstad för att köpa godis! Vem tror ni blev glad?! hahaha...
Idag vaknade jag ganska sent (skönt då jag sov dåligt inatt)
Har fått i ordning liiiite i mitt rum....men ska in till IKEA på lördag eller tisdag, nästa vecka. Har redan bestämt mig vad jag ska ha här inne =) Lila gardiner, svart matta, en bokhylla, skrivbordsstol..blablabla osv. Så just nu är rummet väldigt tomt men internet, skrivbord och säng finns. SKÖNT! Så har kunnat sätta upp lite utav mina älvor (såklart) och några tavlor jag fått i present före jag kom hit.
Liiiite foto kan ni få se...men kommer mer sen när hela rummet är klart:
(mina "djur" heter Oliver, Pontus och Emilia...haha..intressant? haha..Aja, nu vet ni det)
/>
En mysig liten hörna med skrivbord, ska dock få en skrivbordsstol och självklart LILA gardiner =)
Jag va ute och rökte nyss och passade på att ta något foto i snön...för snö är det här. Massor!
Fast mest av allt just nu vill jag bara hem...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj hej ,jätte fin blogg.

Vad gör du ??

(svara i kommentar på mitt senate inlägg <3 )

KRAM ; ANTONIA <33

2010-01-05 @ 16:15:35
URL: http://antoniialunden.blogg.se/
Postat av: Krullan

Så fiiiint. Älskar älvan osm sitter på kanten... Jag vet en sak som jag verkligen tycker du ska ha på ditt rum från IKEA. Säger inte vad... kanske blir en överraskning :)



Love you! PUSS och kram

2010-01-05 @ 16:15:55
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Malin

Såå mysigt det ser ut i rummet! Kommer bli superbra när allt är klart! Saknar dig massor!! Love you! puss och kram

2010-01-06 @ 02:12:19
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0