Nu hände det igen...

...eller nu och nu. För en liten stund sen. Räckte med att jag tittade igenom lite gamla (framkallade) foton och jag kom in i en helt "annan värld".
Jävla, äckliga, skit-flashbacks eller även kallat "återupplevande".
Jag tog hjälp av personalen denna gång med. Känns samtidigt skönt efteråt då jag löste och gick igenom hela situationen istället för att "stoppa den på dumma sätt".
Men fy! Räcker väl att man varit med om saker, varför måste man "uppleva" dom på nytt, minnas mer och mer.
Varför?!
Sitter nu i en kallsvettig t-shirt och fortfarande ganska skakig. Ska försöka lägga mig. Är så himla trött. Men är så himla rädd för att sova!
Låt detta bara gå över!

Kommentarer
Postat av: Tiger

superduktigt av dig att be personalen om hjälp! kram

2010-01-30 @ 11:05:08
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: moomer

säger som tiger!! jättteduktigt att be personalen om hjälp,,fortsätt med det.. snälla sandra.. hoppas det även finns foton av fina roliga minnen.. ex 4st med busstur o övernattning på hotell 3 dag o åkte där inne med buss "r" tom bäddade sin säng när vi kom fram till hotellet..sen på regniga bonbon-land o första båtturen för 2st,

cykelturer till vikingabyn med picknick 4st pers, cykeltur till bernstenmuseumet 4st o matsäck,,4st cyklat banvallen till bron,på hemvägen picknick någon stans på banvallen,,tror att man måste varva hjärnan med trevliga saker med.... jag minns... stora björnkramar till dig från mig:)

2010-01-30 @ 13:20:59
Postat av: Cornelia

Oh, skitbra att du har kommit in i det där med att be personalen om hjälp. Det är ju därför de finns där. Och även om man inte lyckas alla gånger, så se det som en stor vinst de gånger du faktiskt gör det. Ge dig själv en klapp i ryggen, det förtjänar du! :)

2010-01-31 @ 08:57:24
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0