No pictures today...

Tyvärr inga bilder på mitt rum idag. För det har inte riiiiktigt helt hunnit bli klart. Men imorgon kommer det upp bilder. För imorgon MÅSTE det va klart =)
SÅ det blir inte något kul inlägg det här heller. Varit ganska full rulle idag plus att jag inte har mått på topp. Har städat massor. Våttorkat plus dammat och dammsugat  mitt rum, hallen nere och uppe plus skurat hela toaletten.
Fick mycket komplimanger av personalen. Dom sa det aldrig hade varit så rent, om det stämmer eller ej bryr jag mig inte om, för jag blev glad iallafall =)
Just städa är en typisk "stänga-av-sak" för mig. Jag kan städa, städa och åter städa och mår faktiskt väldigt bra när jag gör det. Koncentrerar mig på en sak och letar bara smuts hela tiden =)
Fast jag vet ju, bara för jag mår bra när jag städar löser det ju inga problem precis. Hur hade det annars sett ut?!
Jag hade städat typ dygnet runt?

Aja...det är väl något jag får va ärlig om här och ta upp. Men städa=kontroll!!!
Imorgon blir det besök och jag läääängtar massor!!!
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: Malin

I morgon blir det masssssssa mysssssssssssssssssss:D

2010-01-10 @ 23:37:00
Postat av: Krullan

:(



Hoppas besöket imorron blir uuuunderbart!!!!! <3

2010-01-11 @ 00:10:18
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0