Myshörna...

...kallar jag den lilla hörna jag har bredvid skrivbordet där det står en fåtölj och hänger en lykta ovanför. Mysigt att sitta där på kvällen med tända ljus och läsa en bok...haha...ja, nu ljög jag. Läser inte böcker. Kan inte just nu tyvärr =( Svårt att koncentrera sig. Men...men...det är ändå en mysig hörna =)
Jag satte upp nya ramar på väggen...ÄLSKAR dom, lite sådär i "gammeldax" utseende men ändå skarpa färger.

En utav de lila ramerna fick jag av Chris (köpta på lagerhaus) och jag blev så förälskad i dom att jag köpte en till plus en större i svart.
Detta blev en liten myshörna, med en "Mollie-vägg" =)
Älskade,sötaste syster 


Kommentarer
Postat av: Krullan

TACK :D



Haha, ja men så brukar du tro. Allt är lek, men krullan bara slår sig :) Hahahaha. Bara skojja. Har underbart roligt med dig. Små, små barn tsm! Nästa gång ska vi hitta på mer kul.

2010-01-18 @ 21:56:33
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så jättefint du har det däruppe Sandra!

Kram på dig,du fina =)

2010-01-19 @ 10:16:50
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: moomer

Hej. <3 Saknar dig Sandra ...Jag saknar åxå din älskade lillasyster,, har lite saker till henne,, <3 KRAMAR, Till ER Båda,,

2010-03-19 @ 16:06:51
Postat av: moomer

GRATTIs ***++++ igår på NAMNSDAGEN

Älskar dig

2011-02-18 @ 17:27:27

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0