Min älskade lilla prinsessa...

...hon bara växer och växer!
Snart hela fyra år gammal! Kan inte förstå det! Okej, hon fyller fyra den 7 maj...men det är ändå snart. Jag minns så tydligt fortfarande samtalet jag fick då mamma berättade hon va gravid, samtalet då hon berättade barnets kön, samtalet då hon berättade att det va "på gång". Jag minns fortfarande när jag kommer in till sjukhuset med bussen (efter jag jobbat) och du, mamma, sitter där utanför på bänken. Vädret va super! Sol och varmt. Så fort vi såg varann började jag gråta. Jag hade ÄNTLIGEN fått en lillasyster!!! Något jag längtat efter sen jag själv va liten =)
Därför vill jag bara göra ett inlägg tillägnat min älskade syster och min älskade bror. Jag älskar er meeer än...ja, det går helt enkelt inte att beskrivas med ord. (Tyvärr har jag nästan inga foto på Robin)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh hon är så söt=)

2010-01-07 @ 23:11:00
Postat av: Krullan

finns ingen unge med de läpparna alltså!

Hon är så fin. Och så stoooor!

2010-01-08 @ 00:29:40
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback