Lobotomera mig...

...ja, låt någon bara göra det. Okej det må låta helt sjukt och drastiskt...men att leva i skräck över att råka känna en viss lukt, se på tv, komma in i rum man inte varit i förut och att sova. Ja, listan kan göras lång!

Men jag orkar inte minnas mer!

Ångesten igår kväll tog överhand! Och natten va hemsk. Knappt två timmars sömn, sammanlagt. Kröp i kroppen!
Att få en ångest då det kryper i hela kroppen, en ångest som gör att man känner sig neräcklad, förpestad...att inte ens kunna böja på sina fingrar för att då nuddar man sin egen hud, det kryper i en så mycket att man bara vill slita av sig det äckliga skalet och under det hoppas man det kan finnas ren, ung, fin hy.
Ett skinn och en hy man kan ta på, ett skinn man inte behöver duscha, tvätta eller skrubba konstant.

Ta bort mina MINNEN!

Ta bort denna PTSD

Kommentarer
Postat av: Krullan

Jag älskar dig!



And if I only could,

Make a deal with ***,

And get him to swap our places.



- önskar jag kunde...

2010-01-23 @ 00:21:22
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kramar om

2010-01-23 @ 12:40:48
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: moomer

Jag kramar dig hårt,,

2010-01-23 @ 20:03:39
Postat av: moomer

Tack Jessika....

2010-01-24 @ 18:08:26

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback