Lite blandat igen...

Såhär ser en utav mina nya tjocktröjor ut. Gaaanska ointressant (tycker jag) men ville visa denna tröja för vilken färg är den om inte svart och lila...hahaha...förvånade?! =)


Sen åkte dock mössan på också. Det är verkligen riktigt, riktigt kallt idag! Och har lärt mig det verkligen stämmer det där med att värmen typ "försvinner" snabbare om man inte har mössa. Mössa är BRA! =)

Före lunch så skrev jag ner en dikt...kanske inte den bästa...men..men det ligger MYCKET hjärta bakom den  Lite hemligt då någon utav dom som ska få denna kaaanske läser min blogg =)

Efter lunch så pysslade jag lite eftersom detta skulle tillhöra dikten jag gjorde tidigare.

En liten, liiiten smygtitt =)

 

Jag måste bara visa foto på vår söta "rökruta"...haha...den är helt söt bara. Stjärnor i taket, en lila vägg och en grön/blå, en tavla mitt i allt...haha...plus en bänk, ett bord och ja, ni ser på bilderna:

 

Nu har jag nyss haft samtal...va ganska jobbigt. Men såna måste också göras tyvärr =(

Ska fortsätta pyssla... Kommer nog något eller några inlägg till senare =)

 

Ha det så bra sålänge 


Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0