Jobbigt med rubriker ibland...

...för kom inte på någon till denna iallafall :-)
En riktigt slappdag med allt för lite gjort. Eller har städat lite och gjort fint i Hugo och Snus bur. Dom får typ damper så fort jag ändrat om. Springer runt, har "fnatt" i hela kroppen och leker och brottar omkring varann. Så ja, jag tolkar det lite som om dom blev ganska nöjda med ny möbleringen...haha...
Här sover dom så sött tillsammans. Blev ingen bra bild tyvärr eftersom dom sov på ett ställe då jag inte kunde komma åt med kameran.
Jo, sen har mina älskade raggsockar gått sönder! (tur jag har några till på lager)
Fast helst av allt hade jag velat ha såna där fina som Tiger har...haha...fast ja, att stå sådär på tårna kommer inte ens på tanken!

Kommentarer
Postat av: moomer

raggsocker finnes 2par :):),,ej nya,, kan fås till helgen ,,:):) GRATIS,,:):) jessika kan hämta.,eller kan bjuda er alla på middag någon av dagarna?,,jag förstår om du inte känner för der . älskar dig mycket högt,,saknar dig,,

2010-01-30 @ 09:16:39
Postat av: Tiger

klart du vill ha likadana som mig, du avgudar mig! ;) (skojar väldigt mycket, misstolka inte, haha)

2010-01-30 @ 11:07:36
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0