Har ju glömt...

...lägga in bilder från nyår. Togs inte så många...eller jo, men det va lixom många på ett och samma tillfälle...haha... Lägger dock bara ut några stycken. Vem tror ni jag mös med? Samma lilla söta Neo som på julafton såklart =)
Söt!
Såhär såg jag ut på nyår iallafall:
Nu kommer det ett par foto på mig och Jessika...det tredje är senare på kvällen (syns på mina kläder..haha..)
Allvarliga...haha..
Jätteglada =)
Sen fick man ibland gå upp på mitt rum för att hämta Jessika...haha...hon "pausade" från allt stök och barnskrik genom att sätta sig på mitt rum och läsa en "må bra" tidning =)
Ja det va dom fotona...Och vet ni vad!? Om cirka en timme ska jag prova rida här....haha...helt pirrigt precis som om det va första gången =) Håll tummarna så jag inte ramlar av och gör bort mig eller nåt.
Ha det super så länge

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha,typiskt Jessika =)

DU var jättefin Sandra.

2010-01-07 @ 10:25:49
URL: http://tenderee.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0