Gårdagen...

...ja, den va först väldigt, väldigt jobbig men det övergick sen till en TOPPENDAG!
Malin, Jessika och sis kom på besök och vi köpte, som jag redan nämnt, en råttbur.
Eftersom här är typ en miljon småbyar så hittade tillslut adressen dit vi skulle när vi hämtade buren. Men hmmm...närmsta bankomaten? Ja, det va bara och köra till någon annan by och försöka hitta en och det gjorde vi. Fast det blev in på konsum. Ta ut pengar, köpa något att äta och PUSSA Iprenmannen!!! Hahaha...vad tror du Jessikas fråga till mig blev direkt när vi såg den?!!:
-"Hade du inte velat ha en sån på ditt rum?"
Hahaha...jo, faktiskt..han va ganska söt! (tänkte jag dock...hahaha...)
Fast det ser dock inte ut som om han är särskilt glad över min puss men lite stolt ser han ut iallafall...haha.. (fast jag ser ut att börja hångla med honom) haha!!!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0