Gårdagen...

...skulle blogga igår men internet klyddade och bilderna ville inte laddas upp. Så mitt tålamod tog slut. NU däremot gick det :-)
Jag skulle egentligen följa med till Pema, där jag velat åka flera gånger men aldrig varit där än. Men mådde smått sådär igår och va helt velig om vad jag skulle göra. Slutade med att jag åkte med in till staden :-) för att inhandla sånt jag behöver. Hade jag åkt till Pema hade inte kunnat låta bli att inhandla nya scrapbooking-saker :-) Så ett ganska klokt val till slut ändå. Tycker jag!
Jag hade flätor (?) igår...
Det blev en sväng till H&M, fika, Maxi osv. Jag och E fick för oss att trycka en sån där tuggummi automat fast det va lixom små mobilsmycken. Båda ville ha den säta råttan från "ratatouille" men det slutade med att E fick Wall-E´s "flickvän"...ja, vad den nu heter och jag fick Doris...haha...lite passande. Fått höra någon gång jag är precis som hon. Förvirrad :-)
Senare så ritade jag klart en ja, namnskylt (?) som jag dock inte blev särskilt nöjd med. Men...men...ibland så kommer inspirationen fram-dock inte denna gång...
(det svarta ser så "kladdigt" ut men syns inte mer än på fotot)
Ja, idag har jag haft sovmorgon vilket va mer än behövligt! Knappt sovit inatt. Dessutom har det varit så kallt som -20 (!) inatt. Vaknar upp till att det snöar. Igen! Jag vill ha soooommmar!!!
Jag och Kussen för någon sommar sedan.
Sen en mysig höst-bild Louise tog för någon höst sedan.

Kommentarer
Postat av: Tiger

vad bra du är på att rita! :) och det verkade vara ett klokt val att inte åka till pema, där blir jag alltid fattig ;)

2010-01-31 @ 12:55:32
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh, du är verkligen jätteduktig på att rita! Den blev ju hur fin som helst ju! :)

2010-01-31 @ 21:57:30
URL: http://viktiganyheter.blogspot.com
Postat av: Krullan

Hahahahahaha... ja du ÄR Doris! Jag har lite influenser av henne också... betyder väl bara att vi är släkt, eller hur :)



Hade ni -20???????? Jävlar... Vi hade kring -12 tror jag. Skanör hade -15... Skiiiiiiiiitkallt!!!!!!



Hoppas morgondagen blir en bra/bättre dag.

LOVE YOU KUSS! <3

2010-01-31 @ 23:36:48
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0