Före jag lägger mig...

...så måste jag bara visa vad jag fick hit skickat på posten idag.
Men ska först berätta...har ju varit på IKEA och "knäpp" som jag är så har jag skruvat ihop möblerna enda till NU! Hahaha...det är nog något jag fått ärva från min mamma. Vet hon är precis likadan =)
Men ska också förklara att vissa utav min så kallade typ tvångstankar kommit tillbaka vilket innebär ordning och reda och skulle INTE klarat av att lägga mig med massor med kartonger i rummet. Jag är iallafall supernöjd med rummet.Dock lite kvar men det fixar jag imorgon.
Men nu till det lilla paketet jag fick idag...jag älskar ju godis och är helt klart beroende =) Vilket många som känner mig vet =)
Så jag vill tacka dig Malin. Blev helt rörd när jag fick det 

Detta stod utan på den lilla kartongen.

 

När jag öppnade den så va den fylld med godis. Och ett meddelande stod i själva locket...

 

(Lotus är en hund som jag tycker maaassor om)

 

Jättefint Malin. Tack!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var så lite så=)

2010-01-10 @ 01:02:10
Postat av: Lotus

Säger detsamma....Så lite så! (malin, hur mycket är matte skyldig dig?...eller du betalade för mig?) Puss Lotus!

2010-01-10 @ 20:25:49
Postat av: Malin

Haha, du kan vara lugn=) Spara du dom pengarna=)

2010-01-10 @ 23:35:31

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0