Denna dagen...

...har sett ut typ såhär: Jag kom iväg till optikern, men ja, han som jobbar där verkar va en ganska förvirrad man. Han hade såklart glömt ringa min "vanliga optiker" för att ta reda på mina "fel" på ögonen. Men...men...fick nya linser och det är självklart skönt. Dock lite för svaga än vad jag brukar ha. Men...men...jag ser såklart i dessa så är väldigt nöjd ändå. SKÖNT med nya linser!
Före vi åkte iväg tänkte jag göra vid mig lite smått. Ja, lixom inte åka dit i mjukis (som jag går i här typ 99% utav tiden) Så ja, tänkte lägga upp en sån där dagens-outfit-sak (?)...som MÅNGA bloggare brukar göra :-)
Sen ska man ju skriva var allt är köpt. Hmmm...typ H&M (linne och "kofta") och jeansleggins Gina...men...
Här förstörde jag heeela "mode-outfiten" med mina ÄLSKADE raggsockar...hahaha....
Efter optikern så följde jag med J (personalen) till Maxi för att storhandla. Skönt att hålla igång, som jag nämnt förut, får en på andra tankar. Eller rättare sagt håller bort jobbiga tankar.
På vägen dit så kommer dagens bästa! Hahaha...radion är på i bilen och de pratar om "hur får man bort munsår". Jag hör då vad dom pratar om men helt plötsligt ser jag J´s min och hon frågar:-"får bort MUSHÅR?!" samtidigt som hon höjde volymen.
...hahaha....tråkiga jag skrattade och sa "MUNSÅR"...hade varit ganska kul att vänta ut tills hon insåg vad de egentligen pratade om...hahaha....
När vi kom tillbaks så kollade jag lite på film, men somnade framför den. Va supertrött! Sen va det "min dag" att hjälpa till med kvällsmaten. Såklart så fick Hugo och Snus en liten "gottistallrik" som dom gillade massor. Fast deras absoluta favoriter är såna RiceKrispies fast salladen gick också hem :-)
Nu ska jag gå och städa mitt rum, toaletten, hallen och trappan här...
Ha det så bra allihopa 

Kommentarer
Postat av: michaela

men åh, vilka sööta =)



stor kram till dig sandra!!

michaela b-m

2010-01-28 @ 23:42:08
Postat av: Tiger

råttorna förföljer mig! jag ser dom till och med på mitt rum ju. när jag sitter vid datorn ;)

2010-01-29 @ 10:21:18
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0