Crazy dog!!! Hahaha!!!

Jag va nyss ute och rökte, då va hunden Ninja ute och också. Vi började leka direkt ...hahaha...men idag fick hon ÄNNU MER "flipp" i benen...hon tog sats och kolla var hon hamnade:

..ja, tyvärr ger inte bilderna rättvisa för hur högt det egentligen är..haha...gaaalen hund =)
Fick gå ut och fota dessa första bilderna efter det hänt eftersom jag, tyvärr,inte hade kameran med mig när det hände.
Så bilden under är ett mobilfoto jag tog snabbt när hon fick sitt "flipp"...hahaha...:


Kommentarer
Postat av: Krullan

Galen "liten" Ninja. Jag känner en som har en chihuahua som heter Ninja. haha...



och så roligt att du fastnade med håret. HAHA!

2010-01-09 @ 14:32:36
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0